MULTIPLAN Insurance Agency

Ασφαλιστικά Νέα

Εδώ θα βρείτε όλα τα Νέα για το χώρο της Ιδιωτικής Ασφάλησης

Η MetLife Inc. (NYSE: MET), μέσω της θυγατρικής της Metropolitan Tower Life Insurance Company, προχώρησε στην αντασφάλιση συνταξιοδοτικών υποχρεώσεων ύψους 5 δισ. δολαρίων, στο πλαίσιο σχετικής συμφωνίας με την εταιρία Rothesay Life Plc.

Η Rothesay Life είναι η μεγαλύτερη εταιρία συνταξιοδοτικών ασφαλίσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, με πάνω από 800.000 δικαιούχους και κεφάλαια υπό διαχείριση άνω των 60 δισ. λιρών.

«Η νέα αυτή συμφωνία επιβεβαιώνει την υψηλή εξειδίκευση της MetLife στην εφαρμογή εξελιγμένων αναλογιστικών πρακτικών, αλλά και τη μακρά πείρα της στη διαχείριση κινδύνων που σχετίζονται με τη μακροβιότητα. Αυτός είναι ο λόγος που την επιλέγουν όχι μόνο μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως, αλλά και σημαντικοί ασφαλιστικοί οργανισμοί, όπως η Rothesay Life, προκειμένου να παρέχουν μακροπρόθεσμη αξία και σιγουριά στους ασφαλισμένους τους» δήλωσε σχετικά ο κ. Αντώνης Δένδης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων της MetLife Ελλάδος.

Η ΜеtLife, βρίσκεται στις ηγετικές θέσεις της ελληνικής αγοράς ομαδικών ασφαλίσεων, διαθέτοντας εμπειρία άνω των 55 ετών στη διαχείριση συνταξιοδοτικών προγραμμάτων. Σήμερα διαθέτει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων στην αγορά, με περίπου 400 πολυεθνικές και εγχώριες εταιρίες και με το συνολικό ύψος των υπό διαχείριση κεφαλαίων να υπερβαίνει τα 800 εκατ. ευρώ.

Πηγή: underwriter.gr

Πολλά και χρήσιμα ήταν τα συμπεράσματα και οι βέλτιστες πρακτικές που είδαμε στο πετυχημένο συνέδριο του ΠΣΣΑΣ με την GAMA Global Hellas, με τις οποίες μπορεί κανείς να πορευτεί στον ευμετάβλητο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον. Κατά την ομιλία του ο κ. Αντώνης Ζαϊρης, επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Νεάπολης Πάφου & Αναπληρωτής πρόεδρος του Σ.Ε.Λ.Π.Ε παρέθεσε έναν άξονα 10 σημείων για την επιβίωση των επιχειρήσεων στην κρίση, έναν οδηγό που κάθε επαγγελματίας ασφαλιστής πρέπει να έχει κατα νού.

Σημείωσε, μεταξύ άλλων, πως εξαιτίας της μεγάλης ανασφάλειας, ένας επαγγελματίας ασφαλιστής, για παράδειγμα, πρέπει να επιχειρηματολογεί σε στέρεες βάσεις για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Να καθησυχάζει πελάτες και συνεργάτες από το συναίσθημα της ανασφάλειας που είναι οξύ αυτές τις μέρες.

Τι απαιτείται:

  • Ενόραση και Όραμα

-Πως διαχειρίζομαι το “αυτονόητο”

Α. Διαπροσωπική Επικοινωνία

Β. Η διαίσθηση και το κίνητρο

  • Καινοτομία και Δημιουργικότητα

-Πως διαχειρίζομαι τις ιδέες

Α. Η διαρκής αναζήτηση

Β. Η δημιουργική προσαρμογή

  • Ψυχραιμία και Ευ Άγχος

-Πως διαχειρίζομαι τις αλλαγές

Α. Προσωπική οργάνωση

Β. Η κατάλληλη ψυχολογία

  • Ισχύς και Έλξη

-Πως θα δημιουργήσω ενδιαφέρον

Α. Το ελκυστικό Marketing (Sexy Marketing)

Β. Το εξατομικευμένο Marketing (One to One Marketing)

  • Λύσεις και Δυνατότητες

-Πως θα με επιλέξουν

Α. Ο καταναλωτής αλλάζει

Β. Οι εξελίξεις τρέχουν

  • Φροντίδα και Ποιότητα

-Πως θα τους κάνω να με εκτιμήσουν

Α. Η δημιουργία της σχέσης

Β. Η “παρεξηγημένη” ποιότητα

  • Τοποθέτηση και Ταυτότητα

-Πως θα ξεχωρίσω

Α. Η ισορροπία ανάμεσα στην εταιρία και το προϊόν

Β. Το κατάλληλο μήνυμα με τα κατάλληλα μέσα

  • Οικονομική Αντοχή και Κερδο-Ικανότητα

-Πως διατηρούμαι οικονομικά υγιής

Α. Τιμολόγηση και Είσπραξη

Β. Αξιολόγηση Κινδύνων και Επενδύσεις

  • Συμμετοχή και Κίνητρα

-Οι άνθρωποι μου – Η δύναμη μου

Α. Η δημιουργική ηγεσία

Β. Η αξιοποίηση των ανθρώπων

  • Προσανατολισμός και Σχέδιο

-Κάνω το πρόγραμμα πράξη

Α. Η χωροταξία των πληροφοριών

Β. Η ευέλικτη στρατηγική

 

Πηγή: insuranceworld.gr

Εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι, κυρίως παλαιότεροι έχουν ασφάλιση σε δύο πρώην ταμεία (π.χ. ΙΚΑ,ΤΕΒΕ) και δικαιούνται προσαύξηση στη σύνταξή τους.

Με νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας που βασίζεται στο νόμο Βρούτση ορίζεται διαφορετικός τρόπος υπολογισμού της προσαύξησης για τα χρόνια που έχουν διανυθεί έως το 2016 και διαφορετικός μετά το 2017 που λειτουργεί ο ενιαίος ΕΦΚΑ.

Βασικό συστατικό των διακοπών του 2021 η ταξιδιωτική ασφάλιση για κορωνοϊό

Μέχρι πέρυσι όσοι ήθελαν και μπορούσαν -ελέω περιορισμών- να κάνουν διακοπές έβαζαν αντηλιακό στην τσάντα τους και έχοντας ανά χείρας το διαβατήριό τους μπορούσαν να επιβιβαστούν σε ένα αεροπλάνο και να μεταβούν σε οποιαδήποτε χώρα ήθελαν.

Του Χρήστου Γαβαλά

Οι περιορισμοί τους δεν ήταν λίγοι, εξαντλούνταν όμως στην εύρεση πτήσης και στην διεκπεραίωση των αναγκαίων τεστ τα οποία εφόσον ήταν αρνητικά έφθαναν και περίσσευαν για την εκκίνηση της ταξιδιωτικής τους επιλογής.

Το φετινό καλοκαίρι ωστόσο αναμένεται να είναι διαφορετικό. Από τη μιά, το ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού θα είναι απαραίτητο για την ταχύτερη πρόσβαση στις ζώνες επιβίβασης και αποβίβασης σε πτήσεις εντός των αεροδρομίων, και από την άλλη, οι πολιτικές ασφάλισης κατά του κορωνοϊού αναμένεται να γίνουν απαραίτητο συστατικό της προετοιμασίας κάθε ταξιδιώτη διεθνών προορισμών.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, όλο και περισσότερες χώρες απαιτούν πλέον υποχρεωτική  ασφαλιστική κάλυψη σε περίπτωση που ταξιδιώτες νοσήσουν από κορωνοϊό, κάτι που δημιουργεί περαιτέρω ευκαιρίες για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Ήδη οι αεροπορικές κρατήσεις βρίσκονται σε άνοδο σε ορισμένες περιοχές, πυροδοτώντας ελπίδες αναβίωσης καλοκαιρινής κίνησης αλλά και εγείροντας φόβους σε τουριστικούς προορισμούς ότι ενδέχεται να έρθουν αντιμέτωποι με ιατρικά έξοδα εάν οι επισκέπτες τους νοσήσουν από κορωνοϊό εβρισκόμενοι σε αυτούς.

Ειδικότερα, περισσότερες από δώδεκα χώρες, από την Αρούμπα έως την Ταϊλάνδη θέτουν ως προϋπόθεση για τους επισκέπτες τους να έχουν ασφαλιστική κάλυψη για κορωνοϊό, με την Ιορδανία να γίνεται η τελευταία προσθήκη σε αυτή τη λίστα.

Η ασφαλιστική αγορά για όλους τους τύπους ταξιδιωτικής κάλυψης για κορωνοϊό εκτιμάται ότι θα κυμανθεί μεταξύ 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον χρόνο, ενώ ήδη εταιρείες όπως η AXA και η AIG προσφέρουν αυτές τις καλύψεις.

Ωστόσο άνοδος σε αυτό το είδος καλύψεων σημαίνει επίσης, ότι οι ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο μαζικών αποζημιώσεων σε περίπτωση που επέλθει νέο κύμα πανδημίας, γιατί αυτό θα οδηγούσε και σε μαζικές ακυρώσεις πτήσεων και σε μεγάλο αριθμό θετικών στον ιό τουριστών οι οποίοι θα βρίσκονταν σε ξένο έδαφος.

Πάντως αυτή τη στιγμή σύμφωνα με το Reuters «η ταξιδιωτική ασφάλιση και οι υπηρεσίες προστασίας εκτοξεύονται με ρυθμούς ίδιους με αυτούς των κρατήσεων».

Η ταξιδιωτική ασφάλιση για τον κορωνοϊό καλύπτει έξοδα έως 100.000 δολάρια, τα οποία αφορούν διενέργεια τεστ για κορωνοϊό, ιατρική περίθαλψη αλλά και υπηρεσίες όπως εκκένωση χώρου, ενταφιασμό, ακόμα και αποτέφρωση. Αυτές οι... παροχές (στην ασφαλιστική ορολογία φυσικά) εισήχθησαν από τους ασφαλιστές στα μέσα του 2020 και προσφέρονται είτε ως επεκτάσεις υπαρχόντων παροχών είτε ως ξεχωριστές καλύψεις σε συμβόλαια υγείας.

Πλέον πάντως, οι ταξιδιώτες είναι πολύ πιο πιθανό να ασφαλίσουν τα ταξίδια τους, καθώς όλο και περισσότερες χώρες απαιτούν την κάλυψη αυτή για να δεχθούν τουρίστες στα εδάφη τους.

Αυτό που γίνεται εμφανές πλέον είναι πως ενώ η πανδημία χτύπησε αλύπητα το ταξίδι, η ζήτηση για κάλυψη έχει δημιουργήσει ευκαιρία ανάπτυξης για την ασφαλιστική βιομηχανία, ενδεχομένως και μια νέα μικρή αγορά με νέα προϊόντα. Ήδη στο εξωτερικό σχετικές υπάρχουσες καλύψεις όπως ταξιδιωτική ιατρική κάλυψη ή κάλυψη ακύρωσης ταξιδίου έχουν αυξημένη ζήτηση. 

Ενδιαφέρον έχει η περίπτωση της Ιορδανίας, η οποία εξετάζει αν θα καταστήσει υποχρεωτική την πληρωμή ενός συγκεκριμένου τιμήματος (flat fee) για κάθε επισκέπτη που εισέρχεται στη χώρα. Το σχετικό πρόγραμμα, το οποίο κοστίζει έως 100 δολάρια ανά άτομο, καλύπτει συγκεκριμένες καταστροφές αλλά και ασθένειες όπως ο κορωνοϊός.

Παραμένει βεβαίως άγνωστο το πώς η ζήτηση για ταξιδιωτική ασφαλιστική κάλυψη θα εξελιχθεί, την ώρα που όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα εμβολιάζονται κατά του κορωνοϊού.

Δεν είναι λίγοι οι ταξιδιώτες που δυσαρεστούν με αυτού του είδους τα υποχρωτικά μέτρα ενώ διάφορες χώρες ενδέχεται, προς χάριν της τουριστικής τους βιομηχανίας, να χαλαρώσουν, ακόμη και να διακόψουν τέτοιου είδους απαιτήσεις καθώς θα απομακρυνόμαστε από την πανδημία.

Ωστόσο, ο πρώην γενικός γραμματέας του Παγκόσμιου Τουριστικού Οργανισμού του ΟΗΕ, Ταλέμπ Ριφάι ανέφερε στο ρεπορτάζ του Reuters ότι αυτό που αναμένει είναι πως οι χώρες θα εξακολουθήσουν να απαιτούν αυτή την κάλυψη, καθώς τα εμβόλια «θα χρειαστούν χρόνια» για να διοχετευτούν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πηγή: Underwriter.gr

Παρουσιάζουμε επικαιροποιημένους τους Πίνακες Φερεγγυότητας 1 & 2 με την προσθήκη των εταιρειών Generali, Ευρωπαϊκή Πίστη και Ευρώπη Ασφαλιστική

Αυξητική τάση του Δείκτη Φερεγγυότητας (SCR)* παρουσίασαν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις για το 2019 και διατήρησαν Υψηλή Φερεγγυότητα και Κεφαλαιακή Επάρκεια.Το Underwriter.gr πραγματοποίησε έρευνα σε επιλεχθέν δείγμα 30 εταιρειών ιδιωτικής ασφάλισης και σας παρουσιάζει κατά αποκλειστικότητα τους Δείκτες Φερεγγυότητας ΙΙ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για το 2019 συγκρίνοντάς τους με τους αντίστοιχους του 2018.

Συγκεκριμένα, o Δείκτης παρουσίασε αύξηση κατά 4% στο σύνολο των εταιρειών του δείγματος, ξεπερνώντας το επίπεδο του 180%, γεγονός που αναδεικνύει περαιτέρω ενίσχυση και ασφάλεια κεφαλαίων για τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Ασφαλιστικά Νέα

MULTIPLAN Insurance Agency Ασφαλίσεις Ολων των Κλάδων με τις Καλύτερες Ασφαλιστικές Εταιρείες
Η Multiplan Insurance Agency (MIA) είναι μια εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης η οποία προσφέρει, με την εμπειρία 30 χρόνων των συνεργατών της, την δυνατότητα σχεδίασης λύσεων στις ασφαλιστικές σας ανάγκες.

MULTIPLAN INSURANCE AGENCY

Κατεχάκη 44, 11525 Αθήνα

210 67 20 495 - 210 67 20 483

+30 694 42 89 585

210 67 46 150

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.